Finaste familjen!


Igår var det syskonträff hos min farmor och de var snälla nog att skicka en liten bild till mig så att jag inte skulle känna mig helt utanför. Min fina fina familj!

 

 

 

 

Om exakt 3 veckor landar min älskade syster och min underbara farmor i Shanghai. Hjälp vad jag längtar efter dem! Jag har inte träffat dem på snart ett år och det det finns inte ett telefonsamtal eller ett mail som kan gottgöra det. Jag har redan börjat drömma om mysiga middagar, långa samtal och att bara få ha dem i min närhet. Blod är tjockare än vatten!

 

 

Jag längtar också efter lite flamstid med min syster, det finns inga som jag kan flamsa med som mina syskon! Jag vet inte riktigt vad som händer men helt plötsligt åker vi 15 år tillbaks i tiden och skrattar så vi kiknar åt min systers sura fisar eller brossans fula miner. Hahaha, stackars Micke och farmor!

 

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Det måste vara hemskt att inte få vara med familjen! Du måste bli stark och självständig av din resa. jag hade verkligen behövt det för jag är en mammagris...

2010-05-21 @ 21:17:45
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: sara

tyvärr så vänjer man sig... men jag saknar dem non stop. familjen is da shit!!!!!

2010-05-22 @ 05:40:26
URL: http://lifeinshanghai

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0