blommigt







Tittar in för en snabb söndagshälsning. I Shanghai har regnet fallit precis hela dagen och vi har småmyst hemma tillsammans med dropparna. Micke har inte ett löfte om att inte dricka alkohol och efter gårdagens festligheter ligger han bakis i soffan. Trots att jag var duktig och höll mig borta från spriten så har jag ändå uppskattat lite bakis-slapp. En liten tur till blomstermarknaden har jag dock hunnit med så nu har vi lite snittblommor och två orchideer hemma. Blommor gör stor skillnad. Nu planerar jag att stessa ner till gymmet för ett kortare löppass innan jag ska möta upp tjejerna för middag och ballet. MYYYYS!






Kärlek
Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0