Välkommen Malcolm ♥





♥♥♥ Idag vill jag hälsa finaste lilla Malcolm välkommen till världen! Det är min hjärtevän Filippa och hennes Johan som äntligen fått sin efterlängtade lilla grabb. Jag skickar all min kärlek om omtanke till er och längtar så tills jag får hålla om er lilla prins! ♥♥♥

 

 


Livet är magiskt!
Det känns som att det var igår jag och Filippa satt på var sin stol på Sofiero och filsoferade över livet. Vi pratade om livsdrömmar, att våga följa sitt hjärta och att vara sann mot sig själv. Idag lever vi båda två ut några av de drömmar vi pratade om för sex år sedan. Jag jobbar utomlands och Filippa har fått sin prins. Tänk så fantastiskt när drömmar blir sanna, även om det inneburit en hel del tuffa val på vägen dit!

 

 

Kärlek

Sara




Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0