Vad får ditt hjärta att sjunga?

En av min största kärlekar i livet är havet. Att få bada, titta och dofta på havet får alltid mitt hjärta att sjunga! Denna underbara bild har jag hittat här.

 

 

 

På Annas blogg stilla eftertanke kan man idag läsa om de små ting i livet som ger henne livsglädje. Hon avslutar med frågan "Vad/vem föder din livsglädje?" En mycket viktig fråga att ställa sig tycker jag, här kommer några av mitt livs ljusglimtar.

 

 

 

Micke, min bästa vän och livspartner. Att få vakna brevid Micke varje morgon är en av mina stora skatter i livet.

♥ Min underbara familj som jag älskar så mycket att det gör ont!

♥ Mina hjärtevänner, att få skratta tillsammans med er är något av det bästa jag vet.

Upptäcktsfärder, utan alla mina resor och utlandvistelser hade inte jag varit jag. Det är få gånger mitt hjärta är så lätt som när jag får ta de första kliven mot ett nytt äventyr.

Havet, finns det en bättre känsla än att ta ett dopp i det blå eller något mer rogivande än att blicka ut över ett öppet hav?! För att inte tala om alla fantastiskt roliga vattensporter som kan liva upp vilken dag som.

♥ Lovely yoga, som balsam för både min kropp och själ.

 

 

 

Nu passar jag vidare frågan till dig: Vad/vem föder din livsglädje?

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Anna G

Havet helt klart! Och sommaren och att få vara ledig (jag är som en motsats till arbetsnarkoman...)

2010-03-25 @ 17:16:50
Postat av: Anonym

♥ håller med, sommarledighet vid havet ♥

2010-03-26 @ 02:26:18

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0