Min fredag i bilder






Min fredag i bilder, fotografen är min goda vän Nina. Bilderna är lånade från hennes blogg som du hittar här.

 

 

I fredags samlades vi som inte var på resande fot hemma hos mig för att göra en sista freeloading av Peninsulas invigningsfest. Det blev 60 kg kaviar och några lådor skumpa över från den pampiga festen och de hade ju varit rysligt sorgligt om alla 60 kilo gick till spillo. Det var en härligt bubblig kväll med god mat, underbart sällskap och hela havet stormar (sista bilden). Det är ett mysigt gäng vi hittat i Shanghai!



Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Hur klarar du dig???? Det måste vara det värsta med att bo borta att inte ha fri tillgång till godis????

Vad gott det såg ut med bubblor, jag lääängtar!!

2010-03-29 @ 07:03:41
URL: http://mirakelmira.blogg.se/
Postat av: sara

jag klarar mig ju inte, jag har snälla vänner som exporterar :-) och ja, bubbel e fint!

2010-03-30 @ 06:48:30
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0