Söndagsmorgon

Gårdagskvällen bjöd som sagt på födelsedagsfest med mask-tema. Micke och jag hade turligt nog var sin mask liggandes sen Mickes 30 års fest så det var bara att rota i lite i gardroben och så var vi redo för party. Det blev en tidig kväll för mig då jag egentligen inte var sugen på fest men kul att komma ut och mingla en liten stund.





Söndagsmorgon och vi har precis nutit av danskt rågbröd och var sin smoothie. Igår tog jag en tripp till Shanghais snackis vad gällande bröd, det nyöppnade bageriet baker and spice. Idag njöt jag av den godaste mackan jag ätit sedan jag flyttade till Shanghai. Det kommer bli många turer till detta bageri som besitter den i Shanghai ovanliga konsten att baka gott bröd.


På dagens schema står lunch med vänner, en trip till Shanghai art museum och en löprunda. Blir det ont om tid skippar jag museumet. Viktigast för mig är nämligen att springa av mig all extra energi jag samlat på mig under denna träningsfria vecka. När vi har besökare prioriterar jag bort träning framför våra svenska vänner men det sitter långt inne. Jag är starkt beroende av att få röra på påkarna, får jag inte det känner jag faktiskt fysisk frustration i knäna, hihi. Känner dock på mig att det kommer bli en tuff runda, det är alltid lite extra kämpigt att komma igång efter träningsuppehåll, även om det bara var en vecka sedan jag sprang sist.
Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Haft en bra helg :)?

2010-03-21 @ 15:39:25
URL: http://photonerden.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0