The night


Jag och M, uppklädda till tänderna.




Jag åt mycket kaviar!


Ellinor smälte väl in...


Grabbarna grus, Filip, Sebastian och Micke


Birthday-girl, Zuzana


Bilder från den stora partykvällen. När klockan slog tolv ägnade vi Zuzana all uppmärksamhet och firade hennes födelsedag. Ett helt klart godkännt firande!



Vad är en bal på slottet... mot en kväll på Peninsula. I torsdags var vi på festernas fest. Vi gick på röda mattan, åt snittar, drack för mycket skumpa, frossade i kaviar, åt choklad, lyssnade på stråkorkester, njöt av utsikten och dansade tills fötterna ömmade. Peninsula gjorde verkligen allt för att visa upp sitt bästa jag och jag måste säga att detta lyxhotell lyckades. Festen hölls i hotellets alla hörn och bjöd på underhållning från jordens alla hörn. Vi lyckades inte ens se allt. Det var över 2000 gäster som vandrade runt med fina glas i handen och i varje hörn skymtade en liten överaskning eller god mat.


Trots all skumpa och det underbara sällskapet så var kvällens höjdpunkt att vandra upp mot denna lyxiga tillställning på röda mattan, med en stråkorkester i bakgrunden. Mina få minuter in fame :-).





Kärlek
Sara




Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0