Sköna lördag



Vänner! Smickrande att ni var så många som hjälpte mig att välja klänning. Inte för att det egentligen hjälpte, ni tyckte ju olika allihop! Till slut valde jag klänning efter man, den svarta matchade Mickes outfit så vi valde att gå som par på många plan. Oavsett klänning så vag jag faktiskt mest nöjd med håret :-).

 



Idag håller vi skön helg. Jag har hunnit med en skön yogaklass och lunch med vänner. Ikväll ska vi på en födelsedagsfest, trevligt. Fast om jag ska vara helt ärlig hade jag hellre bara varit hemma. Just ikväll lockar inte festmingel alls. Men det blir säkert kul när jag väl är på plats.


Gårdagskvällen bjöd på en lugn mysig parmiddag. Jag lyckade svänga ihop en tre rätters middag som fick betyget "kanske det godaste du någonsin lagat". Måste erkänna att jag är mycket nöjd med betyget. Jag har kommit med det briljanta förslaget att både Micke och jag ska göra något speciellt för den andra denna månaden. Vi är båda två sociala personer som tycker om fullspeckade scheman, men vi måste hinna med varandra också. Gårdagen trerätters var min överaskning till Micke. Undrar vad han kommer att göra för mig :-). Nu ska jag slita mig från mitt knark (datorn), värma på lite rester från gårdagens succe och sedan piffa mig inför kvällen. Önskar dig en skön lördag!





Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Guu så vacker! ♥

2010-03-22 @ 07:16:11
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: sara

Tack! ♥

2010-03-22 @ 15:19:58
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0