Tösernas dag!

Grattis alla kvinnliga bloggisar på internationella kvinnodagen!

 

I Kina firas vi kvinnor genom att få en halv dag ledigt. Jag väljer dock att använda min kvinnoledighet en annan dag och jobba på som vanligt just idag. Jag har en något stressig jobbvecka framför mig och har inte utrymme för lediga timmar denna vecka. Mitt "hemliga projekt" tar mycket tid, dessutom ska jag facilitera en projektledningsutbildning under torsdagen och fredagen. Jag ser verkligen fram emot att hålla utbildning senare i veckan. Att undervisa och inspirera andra är något jag verkligen få en kick av ♥. Jag har dessutom turen att få hålla utbildningen tillsammans med en mycket duktig kvinna från Holland. Misstänker att jag kommer att lära mig mer än våra kursdeltagare… :-)


 

Då det verkar som att jobbet kommer att erbjuda tillräckligt med utmaningar denna vecka planerar jag att ligga lågt på den personliga fronten. Träning och eventuellt en slappekväll är står ensamt på schemat. Jag har köttfärs i frysen som väntar på att omvandlas till en paj, får se om jag kan finna tiden under veckan… Kanske ikväll efter 90 svettiga yoga-minuter. På fredag kommer Mickes föräldrar och sedan är det ju fullt ös en hel vecka framåt ♥! Absolut ingen tid för att stå och mysa vid spisen.

 

Önskar er en underbar vecka!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0