Nya utmaningar!

 

 

Vänner, idag är det officiellt. Jag har fått ett nytt jobb! Från 1a april kommer jag överlämna mitt nu nästan helt färdiga projekt och sätta tänderna i ett nytt. Jag kommer dock att stanna på samma avdelning, Finance Systems och jag kommer att ha kvar min chef men mina arbetsuppgifter och "mitt" team kommer att bytas ut.



 

Mitt nya projekt blir det system som hanterar "expence claims". Dvs det system IKEA använder för att ge tillbaka de pengar en anställd lagt ut för företaget. I Kina har man inget "företagskort" utan man betalar först från egen ficka sedan får man tillbaka sina pengar via detta system. Mitt huvudansvar blir att implementera detta system i två kinesiska städer, Japan samt Australien. Går allt enligt plan kommer jag att åka till Australien redan i vår! Kul! Om jag fortsatt på min nuvarande tjänst hade jag upphört att vara projektledare och istället blivit ansvarig för den dagliga verksamheten. Att istället fortsätta att driva ett projekt passar mig mycket bättre och det känns kul att få sätta mig in i ett nytt system med nya utmaningar. Tjoho!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Ida C

GRATTIS, superkul!

2010-03-16 @ 11:08:20
Postat av: Caroline

Stort Grattis!! Låter som en kul utmaning

2010-03-16 @ 11:22:59
Postat av: Charlotte

Grattis till det nya jobbet :) Det låter mycket spännande!

2010-03-16 @ 12:11:32
Postat av: Emma Jonsson

Grattis till din nya position på IKEA! Låter väldigt kul.Det får du allt fira!

2010-03-16 @ 15:47:31
Postat av: Malin

Vilken tur att du åkte Sara!!! VAd är detta mot Anoto jobbet!



Gooooooood Luuck!!!

2010-03-16 @ 17:07:19
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack fina!

2010-03-17 @ 02:44:52
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0