Nytt i gardroben


Tunika med handgjorda detaljer, 240 kr. Inköpt på silkmarket, Luijabang Lu 399





Att ha besökare i Shanghai innebär onekligen en hel del shopping. Jag agerar shoppingguide, smakråd och prutexpert och även om jag är fullt fokuserad på mitt uppdrag så händer det att det råkar slinka ner en liten grej även till mig...




Igår spenderade vi några timmar på silkmarket, platsen där du kan få preces vad du vill uppsytt. Det blev en hel del fynd både för Nina och farmor som väntas leverars på torsdag. Har ni tur delar de med sig av godbitarna :-). Jag tycker att det är underbart att Shanghai bjuder på en klädmarknad som passar alla åldrar, vi hade lika kul alla tre! Mysigast var att se farmor botanisera runt bland alla tyger! 






Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0