Love Marc Jacobs


Senaste nytt. Inköpt på Nanjing lu 580 (nära Chengdu lu)





Jag är trött. Jag är mycket trött! Går nu in i tredje veckan med besök och det känns. Har dessutom inte kunnat yoga på tre veckor = aj aj i kroppen. Det är underbart kul med besök, tro inget annat. Men efter 2,5 vecka känns det. Saknar gymmet oxå. Hade ställt klockan på tidigt för att i alla fall hinna simma innan jobbet men det gick inte. Ögonlocken var tunga som bly. Well, nog med klagande! Som sagt, det är riktigt kul med besök, bara lite uttröttande :-).



Jahopp, det var inte alls det jag skulle skriva denna tidiga tisdagsmorgon. Jag skulle ju skriva om min nya Marc Jacobs väska. Marcs Jacobs gör grymma väskor enligt mig och detta blir min tredje. När jag var och shoppade med Nina och Farmor kunde jag bara inte låta bli denna snygging. Egentligen har Micke utlyst köpstop på väskor för mig (och jag på skjortor för honom). Han tycker att jag har för många. Hmmm, åsikterna går isär. Jag undrar:


Hur många väskor har du?!


Ta nu gärna i lite så att jag kan presentera siffrorna så att Micke häver köpstopet!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Sara Månsson

Då är det bäst att jag inte säger något... Önskar jag hade haft fler, men jag är så snål och sen brukar jag aldrig använda väska. Din var jättefin!!!



Hur många väskor har du och hur många skjortor har Micke?



Kram

2010-06-22 @ 07:19:31
Postat av: Linda

Efter rensningar i omgångar har jag runt 80 st tror jag :)



Jag tänkte på det där med Nanjing rd oxå, ibland skriver du 580 o ibland 588, är det två olika ställen eller samma?

2010-06-22 @ 08:28:25
Postat av: Anette

En, och nu har dragkedjan gått sönder... snyft, men du har kanske en snygg över....

Hoppas vi ses när du kommer till Sverige.

Kram på dig

2010-06-22 @ 09:30:06
Postat av: Christina

Pratar du äkta vara eller inte så äkta? Äkta kostar ju en peng även i Kina och har du råd med det är ju det ok. Vill du köpa fejk och har råd med det är det också ok. Dvs, köp så många handväskor du vill och har råd med! Skjortor är ju inte riktigt samma sak...

2010-06-22 @ 14:06:14
Postat av: Hanna

hmm.. än så länge bara 7 här tror jag, ellr 8.. men jag har ju bara varit här jättekort tid än :D

Lämnade en hel flyttkartong med väskor i Sverige dock. Frågan är om jag någonsin kommer att vilja använda dem igen efter alla väskor jag kommer få med mig härifrån om några år :)

shoppa på!



Den är jättesnygg förresten! Vad fick du ge? Ibland är de ju sjukt svåra (och vissa extremt otrevliga) på Nanjing 580.

2010-06-22 @ 15:26:08
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Sara. Om du inte har en väska, hur tusan transporterar du dina grejer?! Får räkna och återkomma med siffror. Gissar på 60, 20.



Linda. Du vinneröver mig! O va bra att du håller koll på mig! 580 ska det vara!



Anette. nog dax att köpa en ny. ska verkilgen försöka svänga förbi anoto i sommar. hur jobbar du?



Christina. Hihi, håller med. har man råd så är det väl ok att köpa! And for the record. väskan kostade 320 kr så nej, inte äkta!



Hannah. jag går till "min" väsktjej Kate. Hon känner mig sjukt bra nu och jag behöver knappt inte pruta. kanske bara en tjuga eller så. Dessutom har hon bara a-copy väskor. inget billigt skit som går sönder efter en dag. Kate e grym!

2010-06-23 @ 03:59:50
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har mellan 15-20 väskor (just nu), då är ett par stycken äkta och de flesta andra är köpta hos "min väsktjej" Sarah på Nanjing 580.

Som tur är har jag inget väskstopp utan Jacob köper gladeligen fler väskor till mig när jag ber honom :) Till min stora glädje såklart.



Btw, din nya väska är GRYMT fin! Bra köp!



kramar från Emma

2010-06-23 @ 07:37:17
URL: http://emmasutsida.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0