Planer



Jag bjuder så här på veckoslutet på ett hem to kill for. Såååå snyggt! Jag gillar verkligen kombon vitt och brunt.

 

 

 

 

Mmm, äntligen helg! Denna fredagseftermiddag har krypit fram i snigelfart och jag har mest bara längtat efter att klockan ska slå sex så att jag får fira helg! Jag tycker att det väldigt frustrerande att det inte är tillåtet att flexa på mitt jobb. Idag hade alla parter tjänat på att jag fick fira helg lite tidigare och istället jobba lite längre andra dagar. Men, men så fungerar det inte här.

 

 

Helgen är som vanligt planerad in i minsta detalj. Detta är sista besöksfria helgen innan vi lämnar Shanghai för sommarsemester i Sverige så det är mycket som ska hinnas med. Mest fokus kommer lägenheten att få. Gästrummet ska göras beboligt, ett rum som just nu främst agerar föråd. Den helt blomsterfira balkongen ska också få lite uppmärksamhet. Det blir en tur till blomstermarknaden i jakt på lavendel och ett citrusträd. Utöver det ska vi hinna träffa våra vänner, springa en mil, yoga och fira Sveriges nationaldag på expot. Ni ser, en fullspeckad helg.

 

 

Jag planerar att kicka igång med lite manikyr (50 kr) sedan middag med Micke och eventuellt någon vän. Önskar er en toppenhelg!

 

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0