Semester på semestern


Jag har en händelserik semester. Dagarna och händelserna flyter ihop men som en röd (eller snarare bubblig) tråd genom semestern går goda drycker. Vart vi än kommer placeras ett glas bubbel, vin eller en sommardrink i våra händer. Jag klagar ej!




Jag har så mycket att berätta, så många betraktelser att dela med mig av. Så många tankar, dagboksnoteringar och bilder att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Jag börjar nog inte alls, mammas dator vill fortfarande inte läsa av våra övermoderna simkort. Så är det när man köper nytt, då funkar inte det gamla :-). Och visst är det så att bloggar inte blir riktigt lika bra utan vackra bilder?!



Jag är för övrigt tillbaka i Skåne efter en semester på semestern. Det började med en helg i Halmstad med tjejerna ♥. Vi bubblade i takt med skumpan hela helgen och var ute och slog klackarna i taket som sig bör en tjejhelg. För den danssugna kan jag rekommendera Leffes i Tylesand. Där kan du gunga i takt med vågorna natten lång, lovely! Sedan blev det en långtur bakpå älsklingens hoj. Ända upp till Dalsland for vi med ett stop i vackra Lysekil. Vi har inte riktigt hunnit med varandra denna semester (vänner och famlij har vunnit över tvåsamheten) så det var ett välbehövligt Lysekils-stop med romantik i fokus. Vi åt havsmat och vandrade hand i hand längs kajen. De senaste dagarna har vi tillbringat tillsammans med Mickes familj i Dalsland. Vi har bott i en röd stuga med vita knutar, plockat smultron på strå och badat i en sjö. Svensk sommaridyll även kallat.


Nu kallar en snabb shoppingrunda i Helsingborg. Kvällen kommer att spenderas i Lund tillsammans med mamma och syster. Mys!




Kärlek
Sara






Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0