Jag har badat


Om jag fick välja ett ord för att beskriva veckan som gått så är det bada. Jag har badat, badat och badat. Varje dag har jag badat. Långdopp, snabbdopp, kvälssdopp... Mmm, sommarliv!





Jag bråkar med mammas dator. I en timme har jag bråkat med mammas dator och nu, precis nu vinner datorn. Den vägrar nämligen att öppna alla mina vackra sommarkort. Den vägrar låta mig visa alla vackra fotografier på mat, familj, vänner, vin, havet, badkläder, öresund, grillen, fåglar, solen, den blå himmeln och allt annat jag njutit av den senaste veckan. Så ni får hålla er till godo och invänta bättre tider (läs en annan dator) innan ni får ta del av Sweden in pics.




Jag har det så klart bra, hälsa tiger ju stilla :-). Veckan som gått har passerat i en rasande fart och jag har bara njutit av Sverige när hon är som bäst. Jag har skinit ikapp med solen och vem som strålar mest är svårt att avgöra :-). Just precis nu är första gången jag kunnat slita mig från alla vänner och sommar-Sverige för att ägna mig lite åt er, mina cybervänner. Tyvärr kommer jag inte bli långvarig, en löprunda i skogen och ett Halmstadsbesök står på schemat för resten av dagen. Det vinner över dator :-). Planerar att logga in snart igen, när det finns tid. Jag har funnit semsterlunken!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna G

frågan är ... efter alla dessa dopp ... blev det något med underbar badmössa?! :)

2010-07-17 @ 17:25:56

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0