Blogg Award




Åh, jag har fått min första blogg-award, TACK Maxiander!!! Med denna fina utmärkelse kommer dock några små förpliktelser, man bör:

- kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den
- tacka och länka till den som nominerade en
- nominera sju andra bloggare och länka till dem
- berätta sju intressanta saker om sig själv



7 saker om mig:
Jag har bott i 5 olika länder, just nu i Kina. Hoppas på att få chansen att leva i fler länder, sydeuropa lockar.
Jag planerar och tränar inför mitt första tävlingslopp i ett par löparskor. Shanghai halvmara i November.
Jag tvättar inte mitt hår med schampoo :-)
Jag snoozar hellre än att äta en lång och skön frukost, till skillnad från min sambo som alltid går upp en timme före mig trots att vi lämnar lägenehten samtidigt.
Jag drömmer om att få bo i ett hus vid havet, är inte riktigt säker på vilket hav dock.
Jag är (fortfarande) sjukligt besatt av sex and the city.
Jag äter hellre förrätt än efterrätt.



Jag nominerar:

Starwoman: en underbar livstilsblogg om livets goda.
Simplicity: en inredningsblogg med balans i fokus
Stilla eftertanke: tankar om livet, yoga, löpning och träningsglädje
Maratonbloggen: om att träna, ladda och genomföra en mara
Fuck you right back: Katarina är bara för rolig!
Etikett bloggen: Magadela Ribbing vet vad hon pratar om!
Looking for Sara: om Sara som bloggar om livet på vackra korsika.




Kärlek
Sara






Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tack snälla, har antagit nomineringen nu =)

2010-07-25 @ 13:44:43
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: sara

Oj, tack!

Jag har för mig att jag redan har fâtt den där, sâ jag fâr försöka komma pâ fler saker om mig själv... :)

2010-07-25 @ 15:52:54
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/
Postat av: O / På väg

Hej. Grattis till utmärkelsen!



Nu lever jag livet i Shanghai, och försöker samtidigt blogga härifrån. Min kompanjon, E, ansluter på lördag. Ha det gott!



/O

2010-07-25 @ 16:02:23
URL: http://pavag.wordpress.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0