Värmande ord!


Detta foto är den enda personliga ägodel som finns på mitt arbetsbord. Mina vackra underbara syskon, Nina och Jacob.



Jag får väldigt många vackra mail från vänner och familj. Jag får vackra ord, foto på växande gravidmagar och uppdatering på små barn. Underbart och jag blir lika barnsligt glad varenda gång :-) Idag fick jag ett mail av min fantastiska syster, som för övrigt håller på att boka en tre veckor lång Kinaresa i juni :-). Bara några få ord men ack va de värmde. Jag är otroligt tacksam för min fina familj, idag speciellt för min syster!



sara!
 
jag måste bara säga att jag älskar dej så mkt! å din blogg är den finaste jag vet!!! Lycka till med jobbet å projektet!!! I lund å sverige är det snö i massor hahah!
 
Kärlek nina




Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0