Som hand i handske

Jag är numera ägare av dessa skinnhandskar. Enkel design med en liten detalj, precis i min stil.



Man hade kunnat tro att jag fått nog av fejkmarket då jag förra helgen spenderade fem timmar där med pappagänget. Åtminstone hade man kunnat tro att jag var smart nog att göra även mina inköp då vi redan var där. Men icke, vilket resulterade i en snabb visit där igår. Dock valde vi Shanghais minsta fejkmarket, även kallad pearlmarket då en våning endast består av pärlor och smycken. Den är lite lugnare och prutningen är inte lika utmattande som på den stora marknaden. Å andra sidan är utbudet inte lika stort. För mig passade det perfekt då gårdagens skoppingsyfte inte var storshopping.

 

 

 

 

Jag har länge spanat på ett par svarta skinnhandskar men liksom inte kommit till skott. Jag behöver ofta få känna, klämma och fundera ett tag innan jag kommer till beslut. Igår fick jag äntligen tummen ur och kom hem med ett par nya handskar. 100 kronor gav jag för dessa skinnhandskar som passar som hand i handske :-). Vågar inte påstå att de är av äkta men de är gjorda av äkta skinn och för mig är det kvalitén, inte märket som är viktigt.

 

 

 

 

Kärlek
Sara

Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0