Karriär framåt!

Idag damp det ner ett mycket trevligt mail i min inbox. Jag ska gå en tre veckor lång ledarutbildning med IKEA! En kurs jag verkligen hoppats på att få gå och idag fick jag bekräftat att jag blev antagen, jippi! Då jag började arbeta i Shanghai fick jag för första gången i min karriär personalansvar, en anings tidigt kan tyckas då jag bara hade 1,5 års arbetserfarenhet i bagaget men ack så roligt. Det är utan tvekan den delen av mitt jobb jag gillar mest. Ser fram emot att växa och utvecklas i min roll som chef under 2010 med en riktigt kul (och tuff) kick off!





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Lotten

Grattis lovely! Fan vad kul!

Jag lämnade in min magister igår. NU: söka jobb! :)

Hälsa Micke.

Kram och Puss

2010-01-13 @ 16:08:16
Postat av: sara

Grattis baby!!!! nu e du FÄRDIG!!!! måste kännas mycket nice! bara den lilla detaljen att hitta ett jobb kvar :-). vad vill du göra?



saknar dig vän!



PUSS

2010-01-14 @ 02:21:56
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS!!! Kan någon så kan du!!



Puss

2010-03-14 @ 10:17:08
URL: http://mirakelmira.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0