Down under!

Jag smider planer!

 


Det är bråda dagar så här i kinesiska nyårstider. Vi är bara halva styrkan på jobbet och ska dessutom hinna med både en och två nyårsfiranden, stressigt. Ikväll är det middag med alla chefer på jobbet, hoppas på att det blir trevligare än fredagens stora julfest. Tack och lov slipper jag "julbord" denna gången, istället blir det thai, mums!


 

Generellt är det mycket jobb som snurrar i huvudet dessa dagar. Jag har lämnat en liten hint eller två på bloggen men är inte helt säker på att ni fattat mina gömda medelanden om kommande förändring :-). Jag kommer faktiskt inte avslöja några hemlisar än då man på en blogg är läskigt officiell men måste bara bubbla av mig om senaste nytt. Jag har idag bytt en jobbresa till Sverige mot en till Australien, så det verkar bli down under för mig i maj, kul! Det hade ju varit rysligt nice med en jobbresa hem men det kommer nog det med, förr eller senare. Nu ska jag fylla kistan med röd curry, på återseende!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter spännande! Saknar dig! Kramar

2010-02-09 @ 11:38:56
Postat av: sara

det är spännande :-) saknar dig med LJUVA ida!



KRAM

2010-02-09 @ 15:48:28
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: frida

jag smider oxå jobb planer.. förhoppningsvis till det bättre!!!

men det dröjer ett tag tills jag vet om allt gått i lås... håll tummarna

saknar dig!!!

2010-02-09 @ 20:22:20

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0