Föränderliga värld

Anders och Linnea ska ut på upptäcktsfärd idag. Jag hoppas att Shanghai behandlar dem väl och att de får många härliga kinaupplevelser!

 

 

 

Godmorgon! Idag hälsade Shanghai dagen med hagel och regn, brrr. Lite svårt att greppa att det i förrgår var 20 grader och sol… Dock är vädret samstämmigt med Shanghai som ständigt befinner sig i förändring.

 

 

Anders och Linnea är på plats i lägenheten och befinner sig i skrivande stund på kinesisk massage. Det blev en smått hysterisk kväll igår med fyra personer som hade tusen ämnen var att diskutera. Hahaha, inget ämne blev avslutat och inte ens hälften blev påbörjat. Tur att vi har en hel vecka på oss att komma ikapp. Emellan varven ska jag krama mina goda vänner så ofta jag kan och njuta av varje sekund jag får tillsammans med detta glada par. Jag ville inte ens gå till jobbet i morse trots att det kommer bli en spännande dag i dag. Ikväll kommer vi ta dem till en kinesisk restaurang och kanske på en liten barrunda. Looking forward!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0