Saratid



Måste visa er att jag kan ha vanlig lugg med min nya frissa. Det insåg jag idag och var tvungen att fota massa foto. Har inte haft hellugg sedan jag var sex år och mamma äntligen tillät mig att låta den växa. Vad säger du; hade mamma rätt, borde jag behållt den korta luggen?




Jag har en mysig vecka. Även om jag tyvärr måste erkänna att kursen inte lever upp till förväntingarna (återkommer med info) så har jag det ganska mysigt. Hotellet jag bor på är en helhetsupplevelse i sig med tre helt ok restauranger, pool, gym, spa och massage. Idag har jag kört ett hårt träningspass, slappat i bubbelpoolen och ätit sushi. Allt helt på egen hand vilket är ovanligt för mig som sällskapssjuk :-). Lite trist är det att somna ensam för tredje natten i rad, jag tycker mycket om att somna brevid Micke, men i det stora hela har jag en bra vecka med massa välbehövlig Saratid!






Kärlek
Sara




Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-05 @ 16:10:49

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0