Planering

Jag hoppas på många, långa, ljumma sommarkvällar med familj och vänner i sommar!

 

Vänner, amigos det dax att plocka fram kalendern!

 

Micke och jag spånar på hemresa i sommar. Det ser ut att bli i juli i år, finns det ngn anledning för oss att ändra oss? Något kul kalas, brölopp, dop eller resa vi borde ta hänsyn till? Är det kanske ngn som planerat att ta med oss på en minisemester? Det hade ju varit rysligt trevligt!  Låt mig gärna veta dina planer nu så att vi kan anpassa oss! Jag vill ju så gärna hinna träffa dig!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: frida

kommer att låna en stuga på österlen i sommar.

kom om ni har lust.. den är inte topp modern men det där lite skavda och nötta kan ju ha sin charm det med...

stranden är oändlig och fantastisk.. blir jag rik ngn gång e det där jag kommer att köpa stuga!

ser naturligtvis oxå fram emot att träffas alla tjejer, det finns mer än en god nyhet att skvallra om:-)

kanske vi kan kordinera våra kalendrar och boka min biljett när ni e hemma oxå... vet inte riktigt hur det blir med semester när jag nu ännu en gång kommer byta jobb precis innan sommar semestern... men det bör väl gå bra att ta en vecka i slutet av året hoppas jag!!

åh förresten kina post e på väg.. hoppas det kommer fram denna gången...

många kramar!!!!

2010-02-25 @ 16:13:00
Postat av: Katja

Hej Sara!

Om allt går som det ska så planerar jag att få en bebis den 11:e juli... :o) Så då hoppas jag att ni också hinner ses innan du åker tillbaka till Kinaland... Hur länge blir ni hemma denna sommaren? Jag hade också tyckt att det vore mysigt med en tjejträff då, men jag vet inte om jag vågar planera så långt fram i tiden just nu... :o)



Många kramar!

/Katja

2010-02-26 @ 07:40:47
Postat av: sara

Hej!



Åh vi måste ju samla ihop oss alla i sommar! Vad sägs om en träff på österlen i fridas fina hus?! om vi lägger det i slutet av min vistelse = slutet av juli så borde ju mini-katja ha kommit :-) hoppas, hoppas!



KRAM

2010-02-27 @ 03:12:52
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0