My name is Super



Nya frillan. Utväxten är ett minne blott, likaså den katastrofala klippningen från Filippinerna. Jag är som sagt inte helt övertygad om luggen än men nu är den där så kankse bäst att bara gilla läget. Bortse gärna från såret under näsan och den dåliga fotografen :-)



Första dagen på den efterlängtade kursen är avklarad. Än är jag inte imponerad men tror att det beror på mina kursvänner som verkar missupfatta de flesta övningar. Hoppas på mer klarsynthet under morgondagen :-) Kursen går jag tillsammans 11 andra, bland annat en som heter Super och en Phoenix. Det tog ett tag innan jag fattade att Super inte skämtade om sitt namn och jag hann dra en eller två opassande skämt...



Med på kursen finns, förutom Super, två Japaner som jag spenderat kvällen tillsammans med. Jag misstänker att jag kommer att kampera ihop med dem hela veckan. De smaskar inte, trängs inte och talar i lugn och tyst ton, me likey! Vi har precis fått en lååång fotmassage, nice. Jag planerar för en tidig kväll, på hotellet finns nämligen en mycket trevlig pool och jag tänkte försöka hinna med några längder innan frukost imorgon. Skönt va?




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh jättefint Sara!

2010-02-01 @ 19:11:24
Postat av: Mamma Malin

Men vad fint!!! Alltid lik snygg Sara <3

2010-02-02 @ 10:15:33
URL: http://mirakelmira.blogg.se/
Postat av: sara

tack s;tisar!

2010-02-02 @ 14:32:27
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad fin du är i håret!!!

2010-02-04 @ 09:25:08
Postat av: Ellinor

Snyggo!

2010-02-06 @ 02:07:41
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0