Vintervitt Skåne


Ett vintervitt Helsingborg. Lite svårt att se men havet har fryst till is. Det kan vara första gången jag ser det Skånska havet fryst. Här på prommis med pappa.





Skåne blir verkligen vackert med all snö.





Jag är inte van vid att se Skåne så vitt. För er norrlännignar kan jag tala om att snön bara brukar stanna någon dag här nere i Skåne, sedan smälter det bort. Det innebär att vi inte är vana vid snö i drivor. Igår när vi var ute på vinterprommis vid Helsingborgs kuststräcka fick vi putta en stackars bil upp för backen. De kom bara inte upp. Trots det extra jobb som snön innebär så måste jag säga att jag tycker att Skåne blir sååå vackert i sin vintervita skrud.




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh va fiiint det är hemma i Skåne nu! Att man missar en sån fantastisk vinter.. Hoppas att man får se mer av den nästa år! GOTT NYTT ÅR!!

2010-12-30 @ 11:28:29
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com/
Postat av: Fnulan

Vad skönt att se dig i hemma miljö!! kram på fina Sara och tack för alla dina underbara inlägg och kommentarer i år!



Puss och kram

2010-12-31 @ 11:45:18
URL: http://fnulan.se
Postat av: Nicky

Fina bilder! :)



Önskar dig ett riktigt Gott nytt år och en fin nyårsafton XOXO Nicky ♡

Postat av: Erik

Fin Skåne! di snöade osse möed ifjol nar jag var dar. man måste ha tur :D



Gott nytt år

2010-12-31 @ 12:45:41

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0