Vintermys


Åh vad jag njuter av vintern, den är så vacker. Den blir extra vacker när jag får vara på besök i vinterlandet. När jag får åka tillbaka till en tillvaro utan långkalsonger :-).




Man kan inte säga annat än att vi har varit mobila denna jul. Helsingborg, Malmö, Lund, Klagshamn, Örebro och Arboga har vi hunnit besöka hitills. Båstad står kvar och väntar på vårt nyårsbesök. Jag måste erkänna att vi är lockade av att kunna ha ett eget hus i Sverige, så att alla kunde komma till oss istället. Dessa jo-jo tendenser är faktiskt lite slitsamma.


I eftermiddag planerar vi att ta tåget tillbaka till Skåne. Det blev verkligen en snabbvisit här uppe i norr för mig men riktigt kul att jag kunde närvara vid lilla Vilhelms dop (Mickes systerson). Micke är favorit här uppe och de andra två syskonbarnen är totalt tokiga i honom. Det har inte blivit mycket Micke kvar till mig direkt .-). Nu står en lunch kvar på schemat och sedan håller jag tummarna för att tågen går som de ska. Jag har en middagsdejt med min bästa vän från Lunda-tiden ikväll och den vill jag ju absolut inte bli sen till. Men så har det snöat hela natten i Örebro så finns en liten risk för förseningar. Håller tummarna som sagt.





Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0