4 år med KÄRLEKEN









Micke och jag under vårt fjärde år som par :-). Jag älskar dig min kärlek!

 

 

Igår var det Mickes och min 4 års dag, idag kommer vi att fira oss! Det blir romantic dinner på ett av våra favoritplace, Madison. Vi ska bara titta varandra djupt i ögonen och prata om hur fantastiska vi är som par :-). Vi funderade länge på att slå på stort och äta avsmakningsmenyn på lyx-restaurangen Sir Ellies men en middag där går på några tusenlappar… Efter mycket om och men bestämde vi oss på att lägga tusenlapparna på ett nöje som varar lite längre. Innan vi lämnar Shanghai vill jag dock dit!

 

 

Så här på årsdagen så passar det ju bra att tala om hur vi träffades, M och jag. Vi sågs för fösta gången i mitt kök på studentlyckan i Lund. Jag och min dåvarande kombo hade julfest och Micke var ditsläpad av en vän. Han hade planerat en tidig kväll med så blev det inte :-). Redan dagen efter gick vi på vår första dejt. Då det är lite svårt att säga vilken dag vi faktiskt blev ihop så har vi valt att fira den dagen vi träffades för första gången, den 2a december 2006.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Fru Björnsson

Hej

Nu har jag öppnat en sida på www.facebook.com

"Expat Made in Sweden"

mvh

Fru Björnsson på ön Sri Lanka



2010-12-03 @ 08:15:41
URL: http://srilankainmyheart.blogg.se/
Postat av: annelie berg

ÅÅÅÅ vad roligt!! GRATTIS till er! Ni är så fina ihop!

2010-12-03 @ 12:50:28
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Ida

Oj jag minns också festen på studentlyckan för fyra år sedan =) Tänk vad tiden flyger förbi! NJUT av nuet och varandra. Hoppas ni får en supermysig kväll med mycket kärlek!

2010-12-03 @ 14:52:09
Postat av: sara

TACK Annelie!



Hihi, ja du var ju där Ida, när "the magic happend". längtar tills vi ses!



KRAM

2010-12-05 @ 12:33:12
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0