Lördagsmorgon


Den nya sideboardet som tagit plats i vårt vardagsrum. Jag har letat i månader men till slut så hittade jag Bordet på ikea. Enligt våra planer så kommer denna PH lampa att inta plats på bordet inom kort.




Det råder lördagsmorgon i Shanghai. Visst är de härliga, helgdagarna?! Vi tycker om att börja våra helger med en stor frukost i soffan samtidigt som vi tittar på ett avsnitt från en av favorit-serierna. Just nu är det Breaking Bad som står för underhållningen, en serie som är så spännande att det ibland (ok, nästan alltid) får bli två avsnitt till frukosten :-).

 

 

Det blev en helmysig 4-års middag igår så klart. Underbar mat, gott vin och det bästa sällskapet. Det blir inga bilder till er, vissa kvällar vill jag hålla för mig själv :-). Idag blir en helt vanlig lördag, har inga stora planer förrän tills kvällen så vi ska på glöggfest hos Mickes chef. Innan dess kommer jag nog att plocka fram lite julpynt. Då vi lämnar Shanghai redan den 17e så hade jag tänkt att nöja mig med en julstjärna men efter att ha tittat in till alla er bloggisar så blev jag sugen på lite mer jul. Jag får se vad jag lyckas knopa ihop.

 

 

På tal om hem så kommer jag under morgondagen att visa er en del av lägenheten jag inte riktigt fått till, vår soffgrupp. Så kika gärna in här imorrn, släpp lös kreativiten och kom med ett tips eller två:-).

 

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0