Limo-kvällen


Kvällen började med vinprovning. 2 glas skumpa, tre glas vita och två röda hann vi smaka av mellan allt skvaller.




Lovely ladies med skumpa i vita limos. 



Vodka provning. Jag vet att jag ser glad ut men att snapsa vodka är inte min grej... ;-)




Jag har ju inte visat er några bilder från i lördags. Du vet, då när jag åkte limosin och drack skumpa med 20 andra svenska pinglor. Nu har jag äntligen kommit över ett gäng pics att dela med mig av (tusen tack Hanna som lånat ut sina bilder).

 

Vi blev 15 donnor som provade vin, åkte limo, åt mat, provade vodka, drack skumpa i limo och som till sist skakade rumpan på M1NT. Heltrevlig kväll. Limosin är verkligen en party-höjare!

 

 

Så vad kostar det då att genomföra en sådan lyxig kväll i Shanghai?! Det var faktiskt inte så farligt som man kan tro. Vi betalade 600 kr/person men då var vi sponsade med skumpan i limon.

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Ser flashigt ut och låter billigt! Tycker inte att man får så mycket för 600 spänn i Stockholm...

2010-12-02 @ 20:38:04
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: annelie berg

guuud så trevligt!

2010-12-02 @ 22:11:30
URL: http://annelieberg.se
Postat av: sara ♥

Freedomtravel, ja visst var det en rimlig peng! För 600 kr får du på sin höjd en middag och en drink I Sverige!

2010-12-03 @ 02:46:07
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Fru Björnsson

Ååå ni ser ut att haft en underbar kväll!



En annan sak-jag mailade dig i början av november, har idag fått mailet retunerat pga den personen säger att ni har en likadan adress, hon säger att det händer att hon får privata mail och bokningar på flygbiljetter osv.

Om jag får din mailadress kan jag vidarebefodra hennes svar och själjklart mailet som skulle till dig. Min mail är adress är [email protected]



mvh Fru Björnsson på ön

2010-12-03 @ 04:01:55
URL: http://srilankainmyheart.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0