Brunch på Enoteca

Enoteca är egentligen en vinbar men på helgerna serverar de en lovely brunch. Jag valde Enotecas signatur-brunch, bäst var lax-tartaren! Det finns två Enoteca i stan, igår var vi på den som ligger på Taicang lu 58 (nära Jinan lu)

 

 

 

Söndagar i Shanghai är lika med brunch. Det är nästan ett måste att använda dina söndagsförmiddagar i Shanghai till att botanisera runt bland det enorma brunch-utbudet. Igår valde vi Enotecas brunch, sittandes på deras uteservering. Enoteca erbjuder 3 brunchmenyer som kostar mellan 75 och 130 kr stycket. En fransk, en amerikansk också Enotecas signatur-brunch, hela gänget valde Enotecas brunch och blev mätta och belåtna alla sju. Det bästa med brunchen var dock sällskapet, jag skrattade så jag grät!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: hanna

oh ja, de var skont att fa skratta lite ordentligt! Kanns som att jag gor det mer sallan nu for tiden, skrattar sa dar hjartligt, men hela kroppen, sa att man grater tillslut. Ar det alder eller sallskapet tro..? Ja, i sa fall har jag ju hittat ratt nu! Det var jattetrevligt och full energi hela dagen sen.

Ha en fin datavecka ;)

kram!

2010-12-07 @ 01:06:49
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror att det ar sallskapet :-)

2010-12-07 @ 02:19:03

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0