Torsdagskväll


Idag myser jag i ett av mina Sverigeköp, en väst från Noa noa. Noa noa har länge varit en av mina favvoritbutiker och som av en händelse hade de rea när jag var hemma. Ooops!

 

 

 

Vänner, jag sitter kvar på jobbet efter arbetstid för att få iväg ett litet blogginlägg. Att blogga är beroendeframkallande kan jag tala om för er icke-bloggare.

 

 

På kvällens schema står en visit it Shanghais nya "it"-område, the cool docks. Jag har inte varit där än så det ska bli riktigt spännande att kolla in läget. Det är tjejerna som ska mötas upp för ytterligare en ladies night, gotta love ladies nights :-). Ikväll tänker vi lyxa lite på en mycket omtalad restaurang Table No 1, får återkomma med bilder och tyckande.

 

 

För övrigt har veckan hitills försvunnit i en rasande fart, jag har inte ens hunnit packa upp väskan. Så blir det när jag inte behagar att öppna ytterdörren till lägenheten på 21a våningen förän vid elva snåret. Lär inte bli någon upppackning idag heller, ladies night slutar sällan före elva. Funderar på att ta en hemmakväll imorgon för att komma ikapp lite, speciellt då jag faktiskt ska jobba på lördag. Vi kontorsråttor får ta del av en bonus-hunt och då innebär det att jobba en helgdag i butiken. Jag åkte på den fina tiden 13-22 på lördag. Joy! Well, kul ska det bli i alla fall och min injobbade lördag använder jag för att förlänga vår Vietnam-trip i oktober.

 

Nu kära bloggisar kallar brudarna!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men visst får du använda den idén! Perfekt när man har brist på både tid, idéer och bilder :)



Var i Vietnam ska ni?

När vi var där för ett par år sen flög vi till Ho chi mihn och spenderade ett par dagar där innan vi flög vidare till Phu quoc, en ö väster om fastlandet. Massa massa vit sandstrand, inte mycket att göra utan att ha det underbart och åka moped på alla småvägar! :)



2010-08-05 @ 16:43:13
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0