Drömmar


Var vill du vara?





Jag tror att många på denna jord bär drömmar inom sig som aldrig uppfylls. Vissa drömmar ska nog få stanna där, ouppfyllda. Men många drömmar kan bli sanna om man bara vågar. Om du (lixom jag) drömmer om att flytta till ett annat land kan jag bara säga do it!

 

 

Förra veckan träffade jag ett så inspirerande par. Han har jobbat ett år i Sverige, hon är nyutexad. De flyttar båda två till Shanghai i September för att uppfylla en dröm, att bo och jobba i Kina. De har inget jobb här än. De har ingen aning om var de ska bo. Jag vet absolut ingenting om deras ekonomiska situation men gissar på att de som nyutexade studenter inte har miljoner på bank-kontot. Men trots alla hinder satsar de på sin dröm. Är inte det coolt?!



 

 




Vad är din dröm?

Varför är du inte där?!

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Laura

Tack för din åsikt!



Det är första gången jag är inne på din blogg men den ser också trevlig ut så jag ska ta och titta noggrannare på den senare då jag har mer tid!



Ha det bra!

2010-08-11 @ 16:14:12
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Jag glömde att skriva att jag tycker att det här inlägget var jättebra! Det är så sant, man kan inte hela tiden sitta och vänta på att någonting ska hända! Men ibland så måste man också ha tålamod och vänta för ibland för livet en på helt andra stigar än vad man hade tänkt sig att vandra från början! :)

2010-08-11 @ 16:15:36
URL: http://papatya.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0