A womans right to shoes

Två av fyra inköpta sommarskor. Me likey!

 

 

 

Även om jag gång på gång höjt Shanghais shopping till skyarna så är det ett område där Shanghai just doesn't do it for me, skor! Här finns skor, många skor, sjukt läckra skor, dock lyder reglen "se men inte röra" för mig. Storlekarna slutar nämligen vid 38, 39 om man har tur. Min fötter passar i storlek 40. De enda skor jag lyckats få ner mina fötter i är convers och uggs på fejkmarket. Convers i alla ära men de räcker inte för att stilla mitt skobehov.

 

 

Sååå, under mina semesteveckor i Sverige var det fritt fram att köpa alla skor som kom i min väg. På inköpslistan stod egentligen stövlar och vinterboots men tydligen är inte vanliga svenskar så pigga på vinterskor i ett stekhett juli. Det fick bli 3 par på sommarrean istället plus ett par löpardojjor. Tur att sommarskorna räcker ända in i november i Shanghai!

 

 

 

Kärlek

Sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Hòr finns massa skor, men de flesta ser ut att passa fòr suspekt nattligt arbete. Sà jag har inte kòpt ett enda par. Roffar som den nàr jag reser bort. Snygga pjucks du hittat! Me like too...

2010-08-05 @ 09:54:43
URL: http://www.vardagpasicilien.blogspot.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0