stress stress


Då Micke åker till Sverige ikväll så blir resternade vecka en äkta tjejvecka med tre brudar i lägenheten! Jag planera att låta detta veckoslut  levas i glammig SATC anda! Pax för Charlottes outfit (den röda)!

 

 

 

Bloggisar, det är stressiga dagar i Shanghai denna veckan. Lite smått hysteriskt på jobbet och två Shanghaisugna besökare hemma! Igår blev det totalkrock och jag var tvungen att skicka iväg de två på ladies night tillsammans med mina vänner utan mig. Hihi, jag förvarande mina Shanghaivänninor genom att skicka med ett foto på mina två besökare så de fann varandra utan problem. När jag anlände var skvallret, fnittret och bubblet redan i full fart.

 

 

Det blev till slut en glammig kväll på Lounch 18 med bubbel och utsikt över Shanghais coola skyskrapor. Idag betalar jag med en tung trötthet. Jag betalade föresten regält även igår, 300 kr tar Lounch 18 för buffe och free flow skumpa mellan 19 och 22. De är stenhårda och även om du inte vill äta åker du på den saftiga notan, dåligt! Deras buffe komer jag inte besöka igen, kanske tittar jag in en vanlig kväll för att njuta av deras utsikt och nyttja deras otroligt snygga toaletter men buffen kostar mer än den smakar.

 

 

Ikväll ska mina kära besökare gå på en av Shanghais kända akrobatikshower och jag passar på att samla krafter med 1,5 timmes tuff yoga, längtar som bara den!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jasså! Tar L18 betalt för buffén? Vi var påväg dit förra veckan, under lovord att det var en gratis buffé med gratis bubbel för alla ladies.. Inte alltså.. det var ju riktigt dåligt!

2010-04-16 @ 07:42:28
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Hmmm, kanske är det så på ladies night, vi var där på after work. men tidigare har inte ladies night varit gratis. hmm?!

2010-04-19 @ 07:04:01
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0