Torsdagskväll


Jag är redo för en ljuv, skön och lyxig helg!!! Det gör absolut ingenting om den går i Diorstyle!

 

 

Torsdagskväll och jag är mer än redo för helg. En jobbdag kvar sedan ska här slappas! Eller egentligen inte alls, jag har tusen små projekt att klara av i helgen. Bland annat göra oss redo för nästa veckas flytt… Det blir i alla fall en liten välbehövlig paus från jobbet vilken jag är väldigt redo för.

 

 

 

Just nu ska jag stressa iväg mot ännu en aktiv kväll. Då jag valde att snosa imorse istället för de inplanerade 5 km på löpbandet får jag istället klämma in dem mellan jobb och ladiesnight. Lite småstressigt men att skippa dem är inget alternativ. Jag har ju bestämt mig för minst 3 mil i veckan de fyra kommande veckorna och när jag väl har tagit ett beslut, då blir det så! Lite osis är att det på min löfteslista står "no alcohol", då vi ikväll ska köra ladies night på en vinbar. För mig är det svårare att skippa ett glas rött än en näve godis… Men som sagt, jag har bestämt mig! Jag får vända mig till tron om att denna månaden för mig närmare mitt mål, milen på 50 minuter! Hoppas i hemlighet även på en liten finjustering inför kommande bikinisäsong, hihi.
Önskar er en lovely torsdagskväll!






Kärlek

Sara




Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0