Min ettårsdag!


Denna bild togs för exakt ett år sedan, Mickes och min första dag som Shanghaineser.

 

 

Idag är en stor dag, idag är det min ettårsdag!

 

Just precis idag är det ett år sedan jag flyttade till Kina och ett år sedan jag började blogga. Hipp hipp hurra! Jag har funderat länge på vad jag ska skriva en dag som denna utan att kunna enas med mig själv. Så jag förenar mina två ettårsjubileum och låter er, mina bloggvänner bestämma. Vad jag har förstått så är ni helt förtjusta i att kommentera min blogg (pik pik) men idag är det dax! Det är din tur att påverka denna blogg. Så vad vill du veta om mig, Shanghai och ettårsjubileum?!

 



Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis på 1-års dagen!



Kram

2010-04-01 @ 09:57:29
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att du skriver om bra saker på din blogg redan!

det e ett bra sätt att få följa med dig och micke i er vardag´... det blir väl lätt så att man bara går in och läser för här hemma går det sin vanliga lilla gång, du vet...

vi saknar ju dig och tänker på dig! men det vill man ju inte skriva var gång...

kramiz

2010-04-01 @ 10:11:43
Postat av: frida

saknar dig! men tycker att du redan skriver så bra saker på bloggen... det e ett utmärkt sätt att få följa med i din vardag...

lätt att bara titta in utan att lämna ngt avtryck..

oh!! en sak skulle jag vilja veta om det stämmer.. har hört att dey finns sjukt mkt körsbärsträd i kina, i så fall kan du väl fota ett par när de blommar... om ngn inte felinformerta mig...

nu väntar påsklunch med kunder som jag ska berätta att jag ska sluta för och imorgon kommer kompis från irland...

SAKNAR DIG!!!

kram

2010-04-01 @ 10:18:00
Postat av: Charlotte

Jag tycker jag kommenterar hyfsat flitigt men du uppdaterar ju snabbare än vad jag hinner med...



Kan inte komma på något särskilt som jag vill veta, jag tycker du kommer på bra grejer själv :)



Grattis på 1-årsdagen :)

2010-04-01 @ 15:25:29
Postat av: sara

Tack för era fina ord sötisar!

KRAM

2010-04-02 @ 03:27:15
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin

Inte klokt att det gått ett år redan!!! Det var tråkigt att du slutade på Anoto men vilken upplevelse för dig!!!

2010-04-02 @ 21:17:18
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0