drömmar


Jag tror att nyckeln till lycka ligger gömd i varje människas hjärta. Det är upp till dig om du vågar ta reda på var den ligger och kanske ännu svårare, vågar använda den!

 

 

 

 

Igår klämde jag in en fika mitt emellan jobb och yoga. Jag träffade Anna (dotter till några av pappa och Cecilias vänner) som är på besök i Shanghai. Anna är en riktigt cool brud! Jag har inte träffat henne på många år, hon var nog inte äldre än 12 när vi sågs sist. Idag läser hon sitt sista år på gymnasiet, i KENYA! Nästa år vill hon plugga kinesiska i Shanghai.

 

Det var verkligen mysigt att fika med Anna och försöka ge lite tips om livet i Shanghai. Bäst var att Anna påminnde mig om att allt faktiskt är möjligt och att det går att följa sin drömmar! Om Anna 18 år klarar att flytta själv till Kenya för att plugga och sedan planerar att packa en väska och sticka själv till Shanghai, då klarar du att följa din dröm. Eller?

 

 

Anna! Jag hoppas att få fika med dig i Shanghai massor under nästa år!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag har nog tagit bättre naturbilder än den i just de inlägget, men nu när våren äntligen kommit så vill man bara springa ut i skogen =P

2010-04-08 @ 07:23:52
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Malin

Vilka fina och kloka ord!! Men inte konstigt, hela du är ju en smart tjej!

2010-04-08 @ 17:43:02
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Freedomtravel

Coolt! Tuff tjej! Ja, visst klarar man mycket, bara man vill och vågar!

2010-04-09 @ 07:32:27
URL: http://www.freedomtravel.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0