om bloggen

Vänner! Jag har redan fått några små frågor om nya bloggen. Så här ligger det till:

Reklamen kommer med blogg.se tyvärr kan jag inte ta bort den :-( Å andra sidan kommer jag alltid att ha tillgång till bloggen och slipper krypa runt the great fire wall of China :-).

Länkarna ovan kommer att fungera allt eftersom jag skriver fler inlägg. Än så länge fungerar "mat" och "omkring" fliken.

Nu ska jag lägga mig på min spikmatta och påbörja min nya bok. Det är livskvalitet!

Godnatt!
Sara





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sara jag gillar din nya blogg!!! Snygg profilbild du har, duktig fotograf som tog den ;) Vi ses imorgon! Kram

2009-09-23 @ 11:10:14
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0