Home girls

Något om kineserna som faktiskt förvånar mig är de enligt mig verklar leva ett väldigt tråkigt liv. De gör helt enkelt inte särskillt mycket på fritiden. Många av mina kollegor kallar sig själva för "Home Girls". Det innebär att de tycker om att vara hemma och bara slappa. Kvällarna och helgerna spenderas gärna framför datorn eller så de tittar på film eller amerikanska serier. En riktigt äventyrlig helg innehåller på sin höjd ett bio besök eller en shoppingtur. Dock så föredrar mina kollegor att shoppa hemifrån, de beställer från nätet. När jag berättade om min helgs äventyr (berättar för er senare när jag kan lägga upp tillhörande foto) såg de lite matta ut och kunde inte förstå; helgen är väl till för att slappa hemma, eller?

Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0