Martini

Igår möttes vi brudar upp för en av våra ladies nights. Vi drack 2 martinis för priset av en. Det blev en mycket trevlig kväll och munnarna gick i ett som sig så bör på en tjejkväll. Micke och Martin klarade sig själva fram till halv elva, sen joinade de sällskapet och ladies night övergick till en helt vanlig night. En attans trevlig torsdag!




fina Zuzanna och hennes efterrätt



Kiwi, Lychee, choklad, tofee Martini! De snålade inte med spriten!

martin dricker martini, åsa (mickes barndomsvän), mysiga Ellinor och snygga Micke!

 

Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Vad mysigt det ser ut o sååå gott med drinkar! Jag ska strax ut o ta en drink jag med minsann med tjejkompisar, weheej. O har 4an igång o de spelar julkonsertreklam, what!? redan!?? jag dör. Så snygga ni är, jag saknar er! Kram C från trädgårdsgatan

2009-09-25 @ 20:13:32
Postat av: sara

Tack sötis!!!! jag saknar dig med!!! KRAM KRAM

2009-09-26 @ 03:53:25
URL: http://www.lifeinshanghai.blogg.com
Postat av: Emma Jonsson

Hej! Gud vad härligt du har det!

Kram Emma

2009-09-27 @ 14:46:00

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0