balsam för själen

Just nu sitter jag lagom brunbränd och väntar på flyget som ska ta oss tillbaka till Shanghai. Har haft 5 underbara dagar på en paradisö. Har varit omgiven av vita stränder, höga palmer och stora fiskar, inte en bil så långt ögat nått. Ön hade inte ens en väg :-) Att få lov att bara vara där har varit balsam för själen! 

Internet e trögt som sig bör med gratis uppkoppling på ett cafe. Jag ska återgå till min cappuchino och ett parti skitgubbe, ville bara skicka en hälsning till de mina först! Saknar er! Återkommer imorrn med bilder och beskrivningar om våra dagar i paradiset.

Kärlek
Sara
 


Kommentarer
Postat av: Martin

Lyx! Välkomna hem!

2009-10-06 @ 13:28:53
Postat av: Caroline

Låter underbart ser fram emot beskrivning!! Jag åker ner till Daniel i Paris på lördag (till onsdag), det är hans mammas 30års present till honom...o jag e så glad!! Flyg försiktigt hem vänner!

2009-10-06 @ 17:35:30
Postat av: sara

tack martin! vi får ta att ses snart så jag kan skryta med min bränna :-)



Caroline, låter helt underbart!!!!!!!! njut så mkt du bara kan!!!!



KRAM

2009-10-07 @ 04:50:13
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0