Tomt

Nu har mamma och mormor åkt... Det blev många tårar innan de till slut satt i taxin på väg mot flygplatsen, mest mina tårar får jag erkänna. Kan inte riktigt beskriva hur skönt det har varit att ha mamma och mormor här, känslan att få komma hem till mammas mat, lösa korsord med mormor och bara få vara med familjen. Det är något magiskt med familj, i alla fall med min. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som har fått vara med mamma och mormor två hela veckor och saknaden är stor. Mycket stor! Älskar er mamma och mormor. Tack för två underbara veckor. Kom tillbaka snart!


 

Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: frida

åh sara jag kan bara tänka mig hur svårt det var att skicka hem din mamma och mormor.. din mormor verkar vara en fantastisk kvinna jag är mer än imponerad!!! många kramar

2009-11-07 @ 17:11:15
Postat av: sara

ja, det var sorgligt :-( men e ganksa glad igen nu!



KRAM

2009-11-08 @ 13:38:24
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskade Sara, det är jag och mormor som tackar för två UNDERBARA veckor. Att få bo hos dig och Micke har varit mysigt, roligt och bekvämt! Tack för allt ni ordnat för oss.

Kram MAmma

2009-11-08 @ 17:46:21
Postat av: sara

tack själv mamma :-) PUSS

2009-11-09 @ 03:35:48
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0