Tjockis

Jag tänker spinna vidare inom ämnet shopping och gå över till det heta ämnet "jeans".  Jag äger tre par jeans. Ett par har hål i grenen, det andra paret köpte jag 2002 och sedan är det ett par kvar som jag köpte i somras. Kanske har jag tappat ett kilo eller två för de sitter för löst. Summan: jag behöver nya jeans!


I helgen hann jag springa in i två butiker (Guess och Calvin Klein) i jakt på jeans. Hittade ett par grymma jeans på Guess, frågade om min storlek varav tjejen tittar på min rumpa med förvånad min och utbrister "of course NO". Går in på Calvin Klein jeans och hör med dem vilken som är deras största storlek på tjej-jeans. "28" svarar killen. Jag har nu gett upp jeansjakten innan jag ens börjat, jag blir nämligen överlycklig om jag lyckas klämma ner mig i ett par 29or…. Eller så ska jag kanske ge upp allt som heter stolthet och gå in på "the big elephant shop" - en butik för västerlänningar.



Kärlek
Tjockis-Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0