stövelfråga

Jag behöver köpa ett par gummistövlar. Enligt mig gör Hunter väldigt snygga stövlar, så snygga att man faktiskt kan kan klampa runt stövlar och känna sig som en fashionista :-). Gick online för att kolla in utbudet. Mycket snygga med lika dyra. De paret jag spanat in mig på kostar 90 pund, det är mer än 1000 kr! Jag letade vidare på internet, hittade en kinesisk sida som säljer Hunter inspirerande stövlar. Well, det är inga exakta kopior med allt bra nära. Priset? Mellan 50 och 100 kr.




I want! Hunter boots, 90 pund




 

I could go with one of these! 78 respektive 59 kr



Hade även kunnat tänka mig dessa sötisar. 50 respektive 60 kr.




Även om jag köper alla 4 kina-stövlar jag tycker om kommer jag inte ens i närheten av priset för ett par äkta Hunter stövlar. Vad tycker du, vilka stövlar ska jag köpa?



Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Jenny I Shanghai

Nu får du inte säga att man är dum om man gått och köpt ett par äkta Hunters, för det är exakt vad jag gjort hemmai svedala. Gröna och fina är de, enkla, ingen snörning, passa mig fint!

2009-12-07 @ 09:13:39
Postat av: sara

hahaha, vi får jämnföra när du kommer hem igen. MIna fejk mot dina äkta, ser man skillnad?



KRAM

2009-12-07 @ 10:57:20
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej



Hunter är precis vad jag med vill ha men dock inte för 90pund...

Vad var det för sida du hitta dina på?

Ska till Peking i dec vet du om det går att få tag på där??



Mvh Annelie

2010-10-21 @ 17:52:40

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0