sov gott!

Något som fashinerar mig (och många andra) är kinesernas förmåga att komma till ro och sova ÖVERALLT! På kontoret hittar man under lunchtid sovande kollegor lite var stans. Framför datorn, i soffor eller vid lunchbordet. Intressant tycker vi västerlänningar. En kille tycker att ämnet är så fashinernade att han skapat en hemsida om sovande kineser i Shanghai: www.sleepingchinese.com. Därifrån har jag lånat dessa mycket inspirerande bilder. Sov gott!


många tycker om att ta en lite powernapp på jobbet


det är mysigt att sova lite tillsammans


det är lätt att somna ute i naturen


det är bra att varva ner och ta en paus när man är mitt i farten

Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah!! Ja det är helt otroligt. Jag och Micke hade jätte kul åt det. ;)

2009-11-11 @ 19:53:23
Postat av: sara

jag vet, de e så söta!!!

2009-11-12 @ 02:07:12
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0