Myslördag

Godmorgon! När ni fortfarande ligger kvar och myser i era sängar i vi redan i full fart med vår lördag. Vi har varit en sväng om IKEA och laddat upp för lite hemmafix och kommande julstök. Nu är vi bara hem om innan det bär av mot yoga och nagelfix för mig. Kinesiska och massage för Micke. Ikväll strålar vi samman igen för thaimat och lördagsmys. Härligt!
Vintern har kommit till Shanghai. Var hösten tog vägen har jag ingen aning om. Förra lördagen var det 28 grader, idag är det 8 grader. På med dunvästen!

Min lördag. Ikea och yoga
Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu förstår jag varför du inte svarar på mobilen. Själv har jag varit ute och promenerat och nu väntar trädgårsarbete, lite pappersarbete och sen lördagsmys med Mats.

Kram Mamma

2009-11-14 @ 11:40:55
Postat av: sara

Åh, va trist att jag missade dig!!! vi får höras nästa helg istället. häsa mats!



PUSS

2009-11-16 @ 04:02:57
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0