Happy Friday!

Önskar er en underbar fredag! Jag ska spendera min fredagskväll med la familia; Micke mamma och mormor. Det är deras sista kväll i Shanghai (snyft snyft) så vi ska gå till ett litet halvlyxigt japanskt ställe och låta damerna njuta in i det sista av Shanghai. Om orken finns avslutar vi på någon glammig bar :-). Så jag ser fram emot en HAPPY fredagskväll. Bli nog desto sorgligare imorgon bitti när mamma och mormor åker till flygplatsen…. Men ikväll ska jag leva i nuet och bara mysa!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så störigt snygg! ;)

2009-11-11 @ 20:00:11
Postat av: sara

precis som du!



PUSS

2009-11-12 @ 03:04:41
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0