Drama

På de flesta arbetsplater cirkulerar det humor mail med diverse kuligheter, så även på min. Tänkte dela med mig av dagens roligaste mail. Bilderna nedan är tagna av en privatperson i Peking.




En ung man blockar ena filen på en större väg.


Han går fram till en bil...


...öppnar dörren och drar ur föraren.



Ur sin bil plockar han sedan fram ett fång med ballonger...



... med texten "förlåt mig".



Han plockar även fram en bukett rosor...



... som tjejen vägrar att ta emot.



Blommorna slängs på marken...



... och tjejen kliver tillbaka in i sin bil.



Tjejen lämnar platsen...



Kvar står en mycket besviken kille.



Han plockar till slut ihop blommor och ballonger,



...röker en cigg



och lämnar platsen.

Jag undrar så vad killen gjort?!

Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Missbill

fin blogg:)du värkar vara en jätte rar tjej:) kolla gärna in min, har en ny kategori på den som jag kallar style tips:)vore trevligt om du skrev en komentar där:)

2009-11-27 @ 23:16:38
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Essam

Han knullat hennes syrra !?.

2010-10-25 @ 11:42:59

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0