Hemmamys

Igår hade jag en riktigt myskväll. Kom hem till en tom lägenhet efter yogan (som gick riktigt dåligt). Tände mina nya doftljus, kröp ner under finaste filten och satte på en feel good movie, Meryl Streeps nya. Det är det fina med vintertid, mysfaktorn blir så mycket högre!




Jag kan verkligen rekommendera Meryl Streeps nya film, Julie and Julia. Jag satt och smålog genom hela filmen, en äkta feel good movie. Hon är en fantasitsk skådespelersk, Meryl Streep! Levende ljus, vin och choklad gjorde inte kvällen sämre :-)  



Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Erture

Kika in på min sida. Nya egendesgnade smycken och namnsmycken kommmer upp hela tiden.

2009-11-18 @ 08:24:13
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0