Taxfree shopping

Hann med lite tax free shopping på väg hem igår. För mig som är något besatt av krämer av alla dess slag är tax free shopping ett behagligt sätt att fördriva väntetid på :-). Igår lades fokus på mina händer som blir torra och kliiga av den TORRA aircon-luften som råder inomhus i vintertid. Hade spanat in mig på  L'OCCITANEs lyxiga handcremer. De doftar härligt, går snabbt in i huden och ger känslan av vardagslyx. Att tuberna är grymt SNYGGA gör mig inte mindre nöjd :-).

 


Micke gjorde en klassiker och köpte en parfym. Helt klart godkänd enligt mig!







Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Åsa Carlsson

Ooo både du och jag kommer att ha fina händer. fick det i julklapp:) och mitt betyg än så länge är: Fantastiskt

2009-12-28 @ 20:30:23
Postat av: sara

kan bara hålla med. oxå lukar de så gott :-)

2009-12-29 @ 01:01:35
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0